ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ HELPDESK ΤΟΥ Ε.Λ.Κ.Ε.
Σας ενημερώνουμε ότι, στο πλαίσιο βελτίωσης της εξυπηρέτησης και της επικοινωνίας των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας, αλλά και των εξωτερικών συνεργατών, με τον Ε.Λ.Κ.Ε., δημιουργήθηκε και ξεκινά η λειτουργία πλατφόρμας υποστήριξης χρηστών του Ε.Λ.Κ.Ε. Πανεπιστημίου Κρήτης (Help Desk), η οποία είναι διαθέσιμη στην ηλεκτρονική σελίδα: https://helpdesk.elke.uoc.gr/.
Σκοπός της πλατφόρμας Help Desk είναι η απάντηση ερωτημάτων και η παροχή πληροφοριών γενικής φύσεως, σχετικών με τη λειτουργία του Ε.Λ.Κ.Ε., τις διαδικασίες διαχείρισης έργων και τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Ε.Λ.Κ.Ε., καθώς και η υποστήριξη στην αντιμετώπιση προβλημάτων. Η πλατφόρμα ΔΕΝ υποκαθιστά την υποβολή αιτημάτων προς την Επιτροπή Ερευνών, για τα οποία οι Επιστημονικά Υπεύθυνοι/ες είτε καταθέτουν ηλεκτρονικά τα προτυποποιημένα έντυπα του ΕΛΚΕ, είτε χρησιμοποιούν την εφαρμογή web-resCom.
Στην πλατφόρμα μπορείτε να συνδέεστε με τα στοιχεία του ιδρυματικού σας λογαριασμού (e-mail και κωδικός πρόσβασης) και να καταχωρείτε τα ερωτήματά σας.
Όσοι δεν διαθέτουν ιδρυματικό λογαριασμό του Πανεπιστημίου Κρήτης μπορούν να στέλνουν το ερώτημά τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση ticket.elke@uoc.gr, μέσω της οποίας το ερώτημα διοχετεύεται αυτόματα στην πλατφόρμα.
Σε κάθε ερώτημα αποδίδεται ένας μοναδικός αριθμός δελτίου (ticket), τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε για να παρακολουθείτε την πρόοδο του ερωτήματός σας.